Page 59 - MaSzeSz hírcsatorna 2020/4.
P. 59

NEMZETKÖZI KITEKINTÉS






             Gesamtzeitraum     Q1                  Q2                 Q3                 Q4


             n = 893            n = 153             n = 168            n = 331            n = 241


             min = 5            min = 9             min = 10           min = 5            min = 10


             max = 2309         max = 2309          max = 1874         max = 650          max = 987


             MW = 144           MW = 268            MW = 150           MW = 100           MW = 123





             Teljes időszak     1. negyedév         2. negyedév        3. negyedév        4. negyedév


             n = 893            n = 153             n = 168            n = 331            n = 241


             min = 5            min = 9             min = 10           min = 5            min = 10


             max = 2309         max = 268           max = 1874         max = 650          max = 987


             középérték = 144   középérték = 268    középérték = 150   középérték = 100   középérték = 123



            2.4 A FORGALOM NAGYSÁGA


            Az átlagos napi forgalom nagyságának (dur- ingázói és látogatói egyértelműen különböző
            chschnittliche tägliche Verkehrsstärke, DTV)  útvonalat választanak a városba való beutazás-
            kiértékeléséhez a 2019-es év feljegyzéseit hasz- hoz és az ellenkező irányba történő utazáshoz.
            náltuk, mivel az az év teljes egészében rögzítésre  Éves átlagban naponta 12 070 jármű érték adó-
            került. A járműcsoportok szerinti összefoglalás  dott, 86,9% személy- és 13,1% áruforgalommal.
            a Szövetségi Útügyi Intézet forgalomszámlálási
            módszerének megfelelően történt [35]. A 2.  2.5 VÍZMINŐSÉGRE VONATKOZÓ PARAMÉTEREK
            ábrán a négy járműosztályra vonatkozó átlagos
            napi személygépkocsi-számok láthatók, me- pH-érték
            netirány szerinti bontásban, a hét egyes napjai
            vonatkozásában. Nyilvánvaló, hogy a városba  A teljes időszak vonatkozásában pH = 6,9 me-
            bevezető irányban a forgalom nagysága mindig  diánértéket határoztunk meg, ahol az évszakos
            nagyobb, mint az ellenkező irányban. Ez arra  ingadozások alacsonyak voltak (a téli félév Q4
            vezethető vissza, hogy a Hannover/Hameln  és Q1 negyedévei: pH = 7,0–7,5; a nyári félév
            városok felé irányuló megnövekedett átme- Q2 és Q3 negyedévei: pH = 6,6–6,9).
            nő forgalom mellett Höxter város munkahelyi





                                                                                                           59
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64